Generowanie leadów – pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Sprzedaż w internecie w dużej mierze różni się od tej, którą prowadzimy twarzą w twarz. Na szczęście są różnego rodzaju techniki, które pozwalają nam na poprawienie wyników sprzedażowych. Warto poświęcić trochę własnego czasu na poznanie kilku książek opisujących te zagadnienia. Można także skorzystać z usług profesjonalnej firmy, która zajmuje się zwiększaniem atrakcyjności naszych sklepów.
Najważniejszym słowem w ich słowniku jest tzw. lead sprzedażowy, czyli potencjalny klient. Jest to osoba, która jest zainteresowana usługą lub produktem, ale która jeszcze nie zdecydowała się na zakup u nas. Może się tak zdarzyć przez to, że waha się między kilkoma stronami albo po prostu jeszcze nie trafiła na naszą stronę internetową. Dlatego ważne jest nie tylko pozyskiwanie leadów sprzedażowych, ale również późniejsza ich zamiana w klientów. Generowanie leadów odbywa się na różne sposoby. Może to być np. zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach, promocja w mediach społecznościowych lub rozsyłanie ofert przez email. Każda z nich ma swoje plusy i minusy. Każda jest też skierowana do innej grupy odbiorców.
Najnowsze komentarze